فردا پنجشنبه آخر سال بهشت زهرا باز است؟-راهبرد معاصر
تعطیلی بهشت زهرا؛

فردا پنجشنبه آخر سال بهشت زهرا باز است؟

فردا پنجشنبه آخر سال بهشت زهرا بسته نخواهد بود اما سازمان بهشت زهرا از مردم خواسته تا از هرگونه تجمع و حضور در پنجشنبه پایانی سال خودداری کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 17
کد خبر: ۸۱۱۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ طبق اعلام سعید خال مدیرعامل بهشت زهرا (س) تمامی درب های بهشت زهرا فردا پنجشنبه آخر سال باز خواهد بود. سعید خال گفته که فردا پنجشنبه آخر سال و روز جمعه هیچ مراسمی در بهشت زهرا برگزار نخواهد شد و اگر مردم به سمت بهشت زهرا بیایند مجبور میشویم تمام درب های بهشت زهرا ببندیم.  وی گفته سازمان بهشت زهرا یک سازمان خدماتی صرف است به همین دلیل نمی‌توانیم درب بهشت زهرا را ببندیم. وی از همه همشهریان خواسته از حضور در بهشت زهرا خودداری کنند تا مانع از ورود به پبک جدید کرونا شوند. در ادامه جزئیات بیشتر از تعطیلی بهشت زهرا در پنجشنبه آخر سال را مورد بررسی قرار دادیم.

 

سعید خال ضمن تقدیر از همراهی مردم برای عدم حضور در پنجشنبه آخر سال در بهشت زهرا(س) اظهار کرد: تشکر می‌کنم از مردم خوب و همشهریان عزیزی که به توصیه‌های سازمان بهشت زهرا و مجموعه شهرداری توجه ویژه‌ای کردند و به بهشت زهرا نیامدند.

 

وی تصریح کرد: پنجشنبه هفته گذشته یکی از خلوترین روزهای بهشت زهرا(س) رقم خورد و در این زمینه رسانه‌های نیز اطلاع‌رسانی دقیق و مستمری را به شهروندان تهرانی داشتند.

 

بهشت زهرا باز است؟

 

لازم باشد درب های بهشت زهرا بسته خواهد شد

 

خال گفت: از شهروندان تهرانی عاجزانه استدعا دارم که این هفته هم این همت را تکرار کنند و به بهشت زهرا نیایند و اگر لازم باشد درهای بهشت زهرا بسته خواهد شد؛ امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای نشود که شرمنده مردم شویم.

 

هیچ مراسمی در بهشت زهرا برگزار نخواهد شد

 

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) خاطرنشان کرد: همچنین خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و به‌ویژه والدین معظم شهدا توجه داشته باشند که برابر مصوبه استانداری‌ها، هیچ مراسم رسمی در زمان تحویل سال در گلزارهای سراسر کشور برگزار نخواهد شد.

 

 

سازمان بهشت زهرا یک سازمان خدماتی است

 

آقای خال تصریح کرد: سازمان بهشت زهرا ۱۳ درب دارد و از آنجایی که یک سازمان خدماتی است و همه روزه ۲۰۰ متوفی در شهر تهران داریم و سازمانی نیست که درب آن بسته شود، امیدواریم همان طور که مردم در سال گذشته رعایت کردند ان شاء االله پنجشنبه و جمعه آخر امسال هم رعایت کنند و آخر هفته خلوتی در بهشت زهرا داشته باشیم.

 

تقدیر مدیرعامل بهشت زهرا از رسانه ملی

 

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در پایان ضمن تقدیر از رسانه ملی به دلیل انعکاس خبری در یک سال اخیر خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته از تمام افرادی که در کنار ما بودند و بسیار زحمت کشیدند، تقدیر می‌کنیم که در همین رابطه رسانه ملی در این یک سال کنار ما بود و ممنون آنان هستم و در همین رابطه از پرسنل خدوم بهشت زهرا که در کوران شیوع کرونا تلاش کردند هم تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 

 

اغلب ایرانیان براساس یک سنت دیرینه پنجشنبه آخرسال جهت غبارروبی و قرائت فاتحه برای درگذشتگان خود بر سر مزارشان می روند، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم برگزار نمی شود.

 

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسما در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد.

 

تعطیلی بهشت زهرا در پنجشنبه آخر سال

 

بهشت زهرا (س) ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

 

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار